ONZE WERKWIJZE
Als u geïnteresseerd bent in een samenwerking met ons bouwbedrijf, dan hanteren wij een specifieke werkwijze. Op die manier weet u exact wat u van ons kunt verwachten.
STAP 1: SAMENSTELLING BOUWDOSSIER
U beschikt reeds over een bouwgrond of een woning waar renovatiewerken dienen te gebeuren. Na een grondige analyse over de uiteindelijke indeling en vormgeving van uw project spreekt u een architect aan die uw ideeën en verlangens zal omzetten naar de uiteindelijke bouwplannen en meetstaten. Bij complexe constructies zijn ook stabiliteitsstudies nodig die door een stabiliteitsbureau zullen worden opgesteld. Uw architect zal u hierover informeren wanneer dit al dan niet nodig is. Al deze plannen / studies / berekeningen omvatten het uiteindelijke bouwdossier.
STAP 2: OPMAAK OFFERTE
Uw bouwdossier is klaar. U neemt telefonisch of per email contact met ons op om een eerste afspraak te maken. Samen met u bekijken we alle plannen, de gewenste materialen en gewenste startdatum. Op basis van onze kennismaking en de door u aangeleverde plannen + eventuele uitgevoerde studies stellen wij voor u een vrijblijvende en gedetailleerde offerte op. Let op, onze offerte omvat enkel prestaties en geen materialen. Om de materiaalprijs van uw project te kennen kan u door een bouwhandelaar een vrijblijvende offerte opvragen, meteen nadat uw bouwdossier volledig is.
STAP 3: PRAKTISCHE AFSPRAKEN
Na de goedkeuring van onze offerte zitten we graag nog eens samen om de werken exact in te plannen. Zo weet u alvast wanneer we (ongeveer) uw werken kunnen aanvangen. U kan dan al afspraken maken om de nodige voorzieningen aan te vragen (zoals bijvoorbeeld water en werfkast).
Bij grotere werken zal de facturatie in verschillende vorderingen verlopen, dewelke uiteindelijk resulteren in het bedrag op onze offerte. Stelselmatig werken we zo naar het uiteindelijke resultaat.
STAP 4: BESTELLING MATERIALEN
Enkele dagen voor de aanvang van de werken nemen wij contact op met de bouwhandelaar voor de bestelling van de eerste materialen. Het bestellen van materiaal zal op basis van de offerte van de leverancier gebeuren en zal door ons worden afgeroepen bij de handelaar.
De facturatie van geleverde bouwmaterialen verloopt dus rechtstreeks naar u als klant. Hierdoor dienen er dus geen voorschotten te worden betaald aan ons en hebt u steeds de beste prijs voor uw bouwmaterialen!
STAP 5: VERDERE AFWERKING
Na de door ons uitgevoerde ruwbouwwerken zal de verdere afwerking van uw project door andere bedrijven worden verzorgd. Indien u wenst kunnen wij u in contact brengen met verschillende andere bouwpartners zoals dakwerken, chapewerken, vloerwerken, … dewelke in het verleden al veel tevreden klanten hebben nagelaten.
GEÏNTERESSEERD? NEEM CONTACT OP
Ziet u een samenwerking volgens deze werkwijze helemaal zitten? Bij onze realisaties kunt u alvast bekijken welke graad van afwerking we hanteren. Uw klanttevredenheid is immers onze beste reclame! Hebt u nog vragen of wilt u graag een eerste afspraak maken? Aarzel dan niet en neem contact met ons op! Wij helpen u met plezier verder!